Leverans
Randevu strävar efter att skicka beställningar som mottagits före 14:00 samma dag. Beställningar som mottas efter detta kommer att skickas dagen efter. Detta gäller för alla lagervaror. Beställningsvaror har olika långa leveranstider. Faebrands skickar med PostNord och i kassan kan du välja fraktsätt samt se den totala fraktkostnaden innan du godkänner din order. Små beställningar skickas som Varubrev och större som MyPack. Varubreven är inte spårbara, vill du ha full spårbarhet kan du välja MyPack i kassan. Eventuella förseningar från PostNord kan förekomma och påverkar då leveransdatumet. Randevu ansvarar inte för förseningar eller fel orsakade av PostNord. Fri frakt på alla beställningar över 999 kr.
Leveranssätt
Posten Varubrev 2-3 vardagar: Pris från 29 SEK. Leverans i brevlåda eller utlämningsställe.
Snabbaste leveranssättet som oftast delas ut till mottagaren redan vardagen efter inlämning (utom i vissa geografiska riktningar, se postnords hemsida). Ditt paket kommer direkt till din brevlåda om det inte är skrymmande. Skrymmande paket går till ditt närmaste utlämningsställe och hämtas efter att du blivit aviserad via sms eller e-post. Varubrev kan endast skickas på försändelser upp till 2 kg. På varubrev finns inget kollinummer för spårning och vi ansvarar ej för dessa försändelser. Välj Posten MyPack om du vill ha en försäkrad försändelse som är spårbar.
Posten MyPack 1-3 vardagar (spårbart). Pris 79 SEK. Leverans till utlämningsställe.
Snabb pakettjänst när du vill kunna spåra din försändelse. Ditt paket är framme på ditt utlämningsställe inom 1-3 vardagar, se www.posten.se för exakta leveranstider. När vi har skickat ditt paket får du en föravisering och hämtar sedan ut ditt paket på närmsta utlämningsställe efter att du mottagit en avisering från Posten via sms eller e-post. Du spårar din order via PostNord med ditt Kolli-ID.
Returer
För att skicka tillbaka din retur till webbshoppen skickar du paketet till adressen nedan. Vi står för returkostnaden. Vi tar inte ut någon returavgift. Kontakta oss på info@Randevu.se så skickar vi dig en retursedel som du kan skriva ut och fästa på paketet. Vid en retur sätts dina pengar in på det konto du använde vid betalningen. Har du valt betalsättet faktura och ännu inte betalat in denna kan du själv enkelt logga in på Klarnas självservice via www.klarna.se och skjuta fram förfallodatumet. Alternativt kontakta Klarnas kundservice på 08-120 120 10. Då slipper du eventuella påminnelseavgifter och när returen är registrerad hos oss kan du se det nya, uppdaterade beloppet på din faktura. Har du redan betalt in fakturan så återbetalas du beloppet som motsvarande din retur när vi mottagit och registrerat returen.
Returer ska skickas med PostNord till adressen:
Ran Barberstore E-handel AB
Brunnehagen 21
417 47 Göteborg
Bifoga namn med returen. Du ansvarar för att returen kommer fram till oss. Skicka ej som paket eller Rek, vi har ej möjlighet att lösa ut dessa returer. Vid ej godkänd retur returneras varan och frakt debiteras.